کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی بهترین مارک فشارسنج
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

20 درصد از مردم عادی و بیش از نیمی از افراد بالای 70 سال دچار این عارضه می‌باشند. در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 1 میلیارد نفر در دنیا دچار بیماری فشار خون بالا هستند و انتظار می‌رود که تا سال 2025 این رقم بیش از 50 درصد افزایش پیدا کند. بنابراین سنجش فشار خون برای افرادی که مشکل فشار خون دارند، امری حیاتی ست. یکی از راه های اندازه گیری فشارخون مراجعه به مراکز درمانی است. در برخی از مواقع دسترسی به پزشک به دلیل دوری راه، کسالت و نداشتن همراه، مسافرت، زمان نامناسب و غیره امکان پذیر نیست. اما امروزه با عرضه انواع فشارسنج دقیق با اندازه گیری آسان، کار راحت شده است. با خرید یک دستگاه فشار خون می‌توان به سنجش فشار خون در هر مکان و هر زمان پرداخت.

انواع دستگاه‌ فشارخون

دستگاه‌های اندازه گیری فشار خون به 3 دسته کلی تقسیم می‌شوند: دستگاه فشارسنج عقربه ای، دستگاه‌ فشارسنج دیجیتالی، دستگاه فشارسنج جیوه ای. این دستگاه‌ ها که شامل دستگاه ‌های جیوه‌ای و عقربه‌ای می‌شود، اغلب توسط پزشکان و پرستاران برای معاینات استفاده می‌شود. فشارسنج ‌های عقربه‌ای و جیوه‌ای نتایج بسیار دقیقی دارند، اما نحوه استفاده از آن‌ها برای استفاده عموم مردم ممکن است کمی مشکل باشد، به همین دلیل در اغلب منازل، جای خود را به فشارسنج‌های دیجیتالی می‌دهند. البته به کسانی که بیماری‌های قلبی و فشار خون بسیار بالا دارند، توصیه می‌شود از این گونه فشارسنج ‌ها استفاده کنند.

فشارسنج بازویی

امروزه انواع فشارسنج‌ دیجیتالی پیشرفته و بسیار دقیقی به بازار آمده است. این فشارسنج ‌ها به طور اتوماتیک به گرفتن فشار و اعلام آن می‌پردازند، بنابراین برای استفاده عموم مردم و یا سالمندان بسیار کاربردی است. فشارسنج ‌های دیجیتالی در دو نوع مچی و بازویی وجود دارند. فشارسنج گلامور مدل های مختلفی دارد که هر کدام با توجه به قابلیت هایشان و متناسب با نیاز فرد انتخاب می شوند. این برند یک برند آلمانی بوده و در طی مدت فعالیت خود محصولات با کیفیتی به بازار ارائه کرده است. برند آلمانی دیگر که بسیار مشهور است بیورر می باشد. فشارسنج بیورر مدل BM20 یکی از محبوب ترین فشارسنج های بازار است. این فشارسنج علاوه بر کیفیت بالا، قابلیت های قابل توجهی نیز دارد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده