کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی کوکتل مزوتراپی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

کوکتل مزوتراپی

چهارشنبه 27 شهريور 1398

از مزوتراپی برای جوانسازی و درمان پوست صورت ، عضلات شل شده بدن و ریزش مو های سر استفاده می شود . در همه موارد ترکیباتی از ویتامین ها و مواد مغذی به نام کوکتل مزوتراپی یا محلول مزوتراپی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.این محلول با سیستم پوست و موی انسان بسیار سازگار است و به جوانسازی پوست و رشد موها بسیار کمک می کند البته ابتدا پزشک متخصص، مشکل مراجعه کننده را تشخیص می دهد و بعد مناسب با نیاز او ، محلول و یا کوکتل مزوتراپی به خصوصی را تجویز و استفاده می کند .

کوکتل مزوتراپی BCN

محصولات کوکتل BCN ترکیبی از مواد کاملا مطالعه شده و توسعه یافته به منظور استفاده از هم افرایی بین عناصر فعال متفاوت و افزایش اثرات آنها برای صورت و بدن است .

کوکتل مزوتراپی BCN می تواند به تنهایی استفاده شوند و یا با سایر محصولات از BCN Classics و BCN Cocktails ترکیب می شوند این محصولات استریل و بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی هستند به طوری که دارای تحمل پذیری بالایی هستند کوکتل BCN در بطری های 10 میلی لیتری آمپول بسته بندی می شوند که ترکیب با سایر مواد فعال را تسهیل می کند.

کوکتل مزوتراپی درماهیل

درماهیل برندی است که محصولات آرایشی بهداشتی زیست فعال را با کیفیت بالا فراهم می کند و این محصولات حاوی فاکتور های رشد و پیتید های زیست تقلید کننده هستند . محصولات کوکتل مزوتراپی درماهیل در زمینه مراقب ضد پیری ، ضد لک ، ضد ریزش مو ، ضد التهاب و دیگر مشکلات پوست در مراقبت های خانگی و حرفه ای استفاده می شوند .

کوکتل مزووایت

مزووایت روش درمانی برای تغییر رنگ پوست است . این روش معمولا برای پوست های تیره و بر طرف کردن تیرگیها و لکهای پوستی می شود

کوکتل مزووایت روشی است که در سال 2013 برای اولین بار در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا رونمایی شد و از آن پس مورد توجه قرار گرفت و ابداع کننده این روش یک شرکت لهستانی بود که تحقیقات در این زمینه را از سال 2010 شروع و آنرا پس از 3 سال تحقیقات عملی به بازار عرضه کرد

تظرات ارسال شده