کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی دستگاه زیبایی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دستگاه زیبایی

يکشنبه 24 شهريور 1398

جوان سازی پوست به ویژه پوست صورت یکی از مسائلی است که بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال آن هستند ، به همین دلیل دستگاه زیبایی مختلفی درست شده اند که در این مقاله به معرفی جدید ترین دستگاه ها رو انجام میدهیم.

همیشه وجود چین و چروک ، خطوط زیاد و اذیت کننده ی دور چشم ، پیشانی و دیگر نقاط صورت ، شل شدن پوست صورت و گردن نشانه های قابل انکار افزایش سن و ضعیف شدن عضلات صورت و پوست می باشد که تاثیرغیرقابل انکاری بر روی پوست صورت فرد می گزارد.امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وظهور دستگاه های جدید و پیشرفته نیاری به عمل زیبایی نیست.

هایفو

از پیشرفته ترین تکنولوژی قرن به هایفو میتوان اشاره کرد.همانطور کی میدانید هایفو روشی است برای لیفتینگ صورت بدون جراحی .هایفو عمل لیفتینگ را در یک جلسه انجام میدهد همچنین برای لاغرکردن سایر اندام های بدن مورد کاربرد قرار می گیرد.

در هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می شود این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماق دقیق از پوست و بافت زیرین می باشد وبقیه کار با همان توضیح قبلی تخریب کلاژن های قدیمی و باسازی کلاژن جدید می باشد.

دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام درست آن می توانید از جوش و لک و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنید.

میکرودرم ابریژن برای بار اول در سال 1985 در کشور ایتالیا انجام شد و بعد ها در بیشتر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان سازی استفاده شد.

میکرودرم روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص ، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار میگیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد میکند.در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شودکه باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

درما اف

درما اف یکی از بهترین مدل از دستگاه های زیبا سازی و جوان سازی پوست صورت است که هم می توان استفاده خانگی و هم استفاده تجاری و حرفه ای داشته باشد.دستگاه درما اف با استفاده از الکترونیکی قادر است با قدرت فراصوتی خود حبابهای بسیار ریزی تولید کند که می تواند در جوان سازی، زیبا سازی و تمیز کردن پوست صورت تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: وبسایت محصولات پوست و مو های پوست

تظرات ارسال شده