کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی تست قند خون
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

تست قند خون

يکشنبه 12 خرداد 1398

انجام تست قند خون ، میزان قند موجود در خون را اندازه گیری می کند. گلوکز یک نوع شکر است. این منبع اصلی انرژی بدن شما است. هورمونی به نام انسولین کمک می کند تا گلوکز را از جریان خون به سلول های شما منتقل کند. قند خون بالا یا خیلی کم می تواند نشانه ای از وضعیت بیماری جدی باشد. سطح قند خون بالا (هیپرگلیسمی) ممکن است نشانه ای از دیابت باشد، اختلالی که می تواند باعث بیماری قلبی، کوری، نارسایی کلیه و سایر عوارض شود. سطوح پایین قند خون (هیپوگلیسمی) همچنین می تواند منجر به مشکلات عمده سلامتی شود، از جمله آسیب مغزی، اگر درمان نشود.

دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون برای تعیین اینکه آیا میزان قند خون شما در محدوده سالم است، استفاده می شود. این اغلب برای کمک به تشخیص و نظارت بر دیابت استفاده می شود. دستگاه قند خون همچنین به عنوان یک دستگاه اندازه گیری قند خون یا دستگاه تست قند خون شناخته می شود، یک سیستم اندازه گیری خانگی است که می توانید برای اندازه گیری مقدار قند خون خود استفاده کنید. سطح قند خون خود را بدون نیاز به پزشک اندازه گیری کنید. دستگاه قند خون برای بیماران دیابتی، قند خون را اندازه گیری می کند. نتایج به طور مستقیم بر روی صفحه یا برنامه نمایش داده می شوند. پیگیری نتایج خود و هر زمان که شما نیاز دارید، با پزشک خود مشورت کنید.

نوار قند خون

برای استفاده از دستگاه تست قند خون حتما به نوار قند خون نیاز پیدا می کنید. نوار قند خون یکی از لوازم مورد نیاز این دستگاه بوده و پس از تهیه یک دستگاه، همیشه نیاز به خریداری نوار قند خون نیز خواهید داشت. اگر از دیابت رنج می برید، حتما اقدام به تهیه یکی از دستگاه های ذکر شده بپردازید تا همیشه بر روی میزان قند خون خود کنترل داشته باشید. دستگاه و نوار قند خون را می توانید از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی معبتر تهیه نمایید.

تظرات ارسال شده