کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی بوتاکس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بوتاکس

يکشنبه 17 شهريور 1398

داروی بوتاکس موادی است که از طریق پروتیین خالص به وجود می آید و با استفاده از مواد مخصوصی در خود می تواند قابلیت

زدودن تمام خطوط را در چهره ایجاد کند. بوتاکس تکنیکی است که برای رفع چین و چروک های حرکتی و ثابت ،چروک های اطراف چشم ، از بین بردن خط اخم ، بالا بردن ابروها استفاده می شود.

تزریق بوتاکس مصپورت

از تولیدات ایرانی و یکی از بهترین مارک بوتاکس در ایران می باشد. شرکت های مختلفی بوتاکس را تولید می کنند و برند های متعددی از بو تاکس از کشور های مختلف وجود دارد که می توان بوتاکس مصپورت تولید داخل را از نظر کمی و کیفی برابر با

آنها دانست این نوع بوتاکس دارای ماندگاری طولانی می باشد. بوتاکس مصپورت تازیخ انقضاش به مدت 6 ماه میباشد قابل ذکر است که مصپورت دارای تاییدیه های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

تزریق بوتاکس دیسپورت

نوعی بوتاکس است که برای درمان چین و چروک استفاده می شود و از بوتولینوم توکسین نوع الف بدست می آید تزریق بوتاکس دیسپورت به طور موقت حرکت ماهیچه ها را در بخش های مورد نظر را کاهش می دهد تا بتواند خطوط دو ابرو را درمان کرد.

دیسپورت به گروهی از بوتاکس های تزریقی تعلق دارد که اعصاب را ریلکس و غیر فعال میکند و بوتاکس زءومین هم در این دسته قرار می گیرد در واقع انواع مختلف بوتاکس همگی از بوتولونیوم توکسین بوجود می آیند که خود بوتولو نیوم توکسین هم انواع بسیار متفاوتی دارد .

میکرونیدلینگ چیست

میکرو نیلدینگ روش نسبتا جدیدی است که از طریق ایجاد تعداد زیادی کانال میکرو در پوست باعث تحریک کلاژن و باسازی پوست می شود میکرونیلدینگ با وارد کردن تعدادی سوزن بسیار نازک و استریل که با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک ملیون ها میکرو کانال در اپیدرم ایجاد می کند به این ترتیب ترمیم و با سازی پوست تحریک شده و رشد سلولی آزاد می شود و تکثیر فیبرو بلاست ها باعث تولید رشتهای کلاژن جدید می شود .

پلاسما جت بهتر است یا میکرونیدلینگ

همانطور که میدانید امروزه روش های بسیار زیادی وجود دارد که افراد از آن برای بهره گیری و رسیدن به پوستی جذاب و زیبا استفاده تمایند پلاسما جت نیز از جمله این روش ها می باشد که در ظی سال های گذشته به واسطه نتایج بسیار خوب خود توانسته علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب نماید . در پلاسما جت از یک دستگاه نو آورانه ، پلاسما دا در لایه های زیرین پوستی ایجاد می کنند و با انقباض فوری و تحریک بافت های پوستی زیبایی و جوانی را به پوست بر می گرداند این دو روش هیچ تفاوت با یکدیگر ندارند

منبع : کلینیک زیبایی رژا

تظرات ارسال شده