کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی دستگاه های زیبایی جدید
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

امروزه به دلیل اهمیت زیادی که افراد به ظاهر خود می دهند، روش ها و ابزار مختلفی برای مراقبت از پوست و مو طراحی شده است. یکی از این ابزار دستگاه زیبایی است. دستگاه های زیبایی انواع مختلفی دارند و هر کدام برای استفاده مشخصی طراحی شده اند. پیشرفت تکنولوژی باعث به جود آمدن وسایل موثری برای برطرف کردن مشکلات پوستی شده است. به همین خاطر ممکن است در انتخاب دستگاه مناسب پوست خود دچار سردرگمی شوید. برای اینکه بدانید چه دستگاهی مناسب شما است، اول باید هدف خود از خرید دستگاه را مشخص کرده و سپس در مورد انواع مختلف دستگاه تحقیق کنید تا هزینه ای که برای این کار می کنید بیهوده نباشد.

در ادامه در نظر داریم چند دستگاه زیبایی را به شما معرفی کنیم.

پلاسما پن

پلاسما پن همانطور که از اسمش پیداست، از تکنولوژی پلاسما استفاده می کند. پلاسما از تخلیه الکتریکی به وجود می آید. برای استفاده از این دستگاه باید مراقب باشید که به پوست خود آسیب نزنید و حتما از قبل آموزش دیده باشید. سوزن پلاسما باید در فاصله کمی از پوست قرار بگیرد (حدودا 1 تا 2 میلیمتر). با حرکت این دستگاه در نزدیکی پوست پلاسمای ایجاد شده ایجاد سوختگی خفیفی در پوست می کند که باعث می شود پوست جمع شود. کاربرد این دستگاه در بلفاروپلاستی یا رفع افتادگی پلک می باشد. البته افتادگی پوست سایر نقاط پوست نیز با استفاده از این دستگاه انجام می شود. پلاسما پن انواع مختلفی مثل دستگاه مگلو و بیوتی مانستر دارد که قیمت های متفاوتی دارند و کمی با هم فرق دارند. اما مکانیز کلی آنها همان استفاده از تکنولوژی پلاسما است.

ماسک ال ای دی

ماسک ال ای دی یکی از جدیدترین دستگاه ها در فیلد زیبایی است. این دستگاه با استفاده از نور درمانی بسیاری از مشکلات پوستی را رفع کرده و به بهبود بافت پوست کمک می کند. ماسک ال ای دی نقابی 7 رنگ درای 7 نور مختلف با 7 رنگ است. هر کدام از این رنگ ها طول موج و کارایی خاصی دارند. استفاده از این ماسک به رفع و کاهش چین و چروک ها کمک کرده و به تولید بیشتر کلاژن و الاستین در پوست کمک می کنند. نور درمانی همچنین به روشن شدن و شفاف شدن پوست کمک می کند. بسیاری از افراد استفاده از این ماسک ها را در روتین ماهانه پوستشان قرار می دهند زیرا با استفاده از این ماسک ها می توان ظاهری جوان تر و شاداب تر داشت.

ماسک ال ای دی تونلی

ماسک ال ای دی تونلی نوع دیگری از ماسک های LED است که همانطور که گفته شد از ال ای دی تراپی استفاده می کند. این دستگاه نیز مانند سایر ماسک های ال ای دی رنگ های مختلفی دارد و هر کدام کار خاصی بر روی پوست انجام می دهند. برای مثال رنگ قرمز در این دستگاه باعث افزایش خون رسانی در پوست شده که خود موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود.

منبع: وبسایت محصولات پوست و مو های پوست

تظرات ارسال شده