کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی Ú˜Ù„ فیلر برای تزریق در صورت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن شما است. غلظت های بالا در بافت نرم همبند و در مایع اطراف چشم شما یافت می شود. این نیز در برخی از غضروف و مایع مفصلی، و همچنین بافت پوست است. این استخراج و اصلاح می شود و در حال حاضر تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین نوع پرکننده های تزریقی است. اگر این اصطلاح به نظر می رسد آشنا، به همین دلیل است که همان ماده اغلب به مفاصل دردناك افراد مبتلا به آرتریت تزریق می شود تا درد را تسکین دهند و آرامش بیشتری به همراه داشته باشند. فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما انواع ژل فیلر را با بهترین کیفیت و مجوز وزارت بهداشت به شما عزیزان عرضه می کند.

ژل فیلر

ژل فیلر در ترکیب شیمیایی، طول عمر و درجه نرمی متفاوت هستند. برای مثال، پرکننده های نرم تر در لب ها استفاده می شوند، در حالی که پرکننده های مقاوم تر ممکن است مورد نیاز برای افزایش گونه های پیچی باشند. جراح شما با شما بهترین نوع و حجم پرکننده مورد نیاز برای مناطق خاص خود را مورد توجه قرار خواهد داد. برای بسیاری از مردم، استفاده از ژل فیلر های غیرفعال میتواند یک روش مبتنی بر دفتر ساده باشد که میتواند ظاهر آن را به سادگی افزایش دهد. این ژل های تزریقی بسیار قابل پیش بینی هستند و خطرات و عوارض جانبی کمتری دارند. این پرکننده ها اغلب در دفتر جراح تزریق می شوند.

برندهای مختلف ژل فیلر

ژل فیلر برندهای مختلفی دارد برندهایی مانند ژل ژوویدرم از کشور فرانسه و یا ژل آلاینا از کشور آلمان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار برای حجم دهی و فرم دادن به صورت و لب هستند. فیلرهای هیالورونیک اسید از جهت اینکه ساختاری طبیعی دارند، دارای کمترین عوارض می باشد. به همین دلیل این فیلرها محبوبیت زیادی کسب کرده اند.

انواع ژل فیلر

ژل لب ژوویدرم یکی از بهترین ژل های موجود برای تزریق در لب است. به این دلیل که ظاهری طبیعی به لب می بخشد و عوارضی از آن دیده نشده است. ژل بلوترو ساخت کشور آلمان نیز یکی از بهترین فیلر های موجود در بازار می باشد. از دیگر برندهای محبوب ژل فیلر می توان به ژل استایلج فرانسوی اشاره کرد که دارای 5 مدل مختلف است و در بین پزشکان محبوبیت زیادی دارد.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده