کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی آموزش تزریق مزوتراپی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

درمان مزوتراپی یک راه حل آرایشی و بهداشتی غیر جراحی است که با هدف کم کردن نقاط مشکل در بدن شما از جمله سلولیت ، وزن اضافی ، محاصره بدن و جوان سازی صورت / گردن ، فقط به عنوان چند مورد ذکر شده است. این دارو از طریق تزریقات متعدد حاوی انواع مختلفی از داروهای تأیید شده توسط FDA ، ویتامین ها و مواد معدنی اداره می شود.

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که از تزریق ویتامین ها ، آنزیم ها ، هورمون ها و عصاره های گیاهی برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند. میشل پیستور ، پزشک فرانسه ، در سال 1952 این روش را توسعه داد. در ابتدا برای تسکین درد مورد استفاده قرار گرفت. در سالهای پس از آن ، در ایالات متحده و سایر مناطق جهان محبوبیت زیادی کسب کرده است.

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

در طول هر جلسه ، ممکن است داروی بی حسی که بر روی پوست شما اعمال شده باشد یا نباشد. یک سری تزریق را با استفاده از یک سوزن کوتاه کوتاه دریافت خواهید کرد. ممکن است سوزن به اسلحه مکانیکی وصل شود تا بسیاری از تزریقها را به صورت ردیف تحویل دهد.

تزریق را می توان در اعماق مختلف - از 1 تا 4 میلی متر به پوست شما - بسته به اینکه در چه شرایطی درمان کرده اید ، تزریق کرد. پزشک شما ممکن است سوزن را به زاویه ای بر روی پوست شما قرار دهد ، یا در حین تزریق خیلی سریع مچ دست آنها را لرزاند. هر تزریق فقط ممکن است قطره کوچکی از محلول را در پوست شما قرار دهد.

برای به دست آوردن تأثیر مطلوب شما به چندین جلسه مزوتراپی احتیاج دارید. انتظار دارید بین 3 تا 15 بار به پزشک مراجعه کنید. در ابتدا ، هر 7 تا 10 روز تزریق را دریافت خواهید کرد. اگر پوست شما بهبود یابد ، هر دو هفته یک بار یا یک بار در ماه درمانها کشیده می شوند.

مراقبت های بعد از مزوتراپی لاغری

  • حداقل 8 ساعت بعد از درمان مزوتراپی ، حداقل 8 ساعت شست وشو ندهید. 48 ساعت بعد از مداوا حمام گرم مصرف نکنید. بعد از مدت زمان 48 ساعت ، برای هفته اول حمام مجاز است اما 15 دقیقه محدود است (که به هر نوع کبودی که ممکن است رخ دهد کمک خواهد کرد).
  • 48 ساعت بعد از درمان از ورزش خودداری کنید. ورزش باعث تعریق و دفع محلول در منافذ پوست می شود و این باعث کاهش کارایی درمان می شود.
  • روز درمان حداقل 64 اونس آب بنوشید و این مصرف آب را تا یک هفته ادامه دهید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب باید به مدت 48 ساعت پس از درمان و تا زمان کبودی فروکش کرد. در صورت لزوم رفتن به آفتاب ، از SPF 25 یا بیشتر در هر زمان استفاده کنید.
  • واکنش آلرژیک می تواند به شکل توده های کوچک به اندازه یک چهارم رخ دهد. در صورت مشاهده قرمزی یا توده های کوچک در محل تزریق ، با پزشک خودتماس بگیرید تا نحوه درمان منطقه را مشخص کند. توجه: بیشترین واکنش ها در ناحیه تزریق موضعی باقی می مانند.
  • با هر گونه سوال یا نگرانی که ممکن است بعد از درمان داشته باشید ، با مطب پزشک خود تماس بگیرید.
  • برای کمک به تورم و کبودی ، روزانه سه تا چهار بار با ژل آرنیکا یا کرم ماساژ دهید.

مزوتراپی زیر چشم

طبیعی است که با گذشت سالها رباط های ما که پد چربی را در زیر چشم نگه می دارند ضعیف می شوند ، بنابراین باعث می شود بیشتر نمایان شود. ناپدید شدن بافت چربی باعث می شود که دایره های تاریک بیشتر نمایان شود در حالی که بیشتر اوقات ، دایره ها و کیسه های تیره به دلیل اختلالات گردش خون و خلط وریدی تلفظ می شوند.

مزوتراپی می تواند رنگ آمیزی حلقه های زیر چشم را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و حجم کیسه های چرب را کاهش دهد. نتایج تنها پس از دو درمان مشهود است ، اما بهینه 4 تا 6 درمان در هفته با هم فاصله دارد. کوکتل مزوتراپی شامل اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد فعال می باشد که تأثیر آن بر میکروسیرکولاسیون است. این درمان ظاهر ناحیه زیر چشم را بهبود می بخشد ، خطوط ریز اطراف چشم را کاهش می دهد و باعث کاهش دایره های تاریک و نمای خسته می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده