کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی روش لیفت برای پوست صورت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

لیفت نخ یک روش اداری با حداقل تهاجمی است که در آن نخهای بخیه مانند آنچه در جراحی استفاده می شود به منظور جوانسازی بافت های صورت ، از بین بردن افتادگی و به طور کلی رسیدن به ظاهری "جوان تر" در زیر پوست صورت قرار دارند.

لیفت با نخ

این تصور به عنوان یک روش کم تهاجمی تر از عمل جراحی ، اما تهاجمی تر از پرکننده های تزریقی است. از آنجایی که می توان آن را در مدت زمان 30 دقیقه انجام داد ، از آن به عنوان "آسانسور ناهار" یاد شده است. قرار است که برش صورت در کمک به افتادن در ناحیه ابرو ، زیر چشم ، میانی ، جوز ، چین و چروک بینی (بین بینی و لب) و حتی گردن و دفع گردن کمک کند.

لیفتینگ خط اخم با نخ

بالابر نخ یک روش کم خطر برای گردن ، صورت و سوزن است. ما یک بخیه PDO قابل حل (شبیه به یک بخیه معمولی) را در زیر پوست قرار می دهیم ، نخ بافت و ماهیچه های ضخیم را بلند می کند. این بخیه ها دارای نوارهای کوچک و بافت دار هستند که به ما امکان می دهد پوست را بکشیم و آن را به عقب بکشیم. سپس پوست توسط آن دسته از بوته ها نگه داشته می شود ، که به صورت طبیعی سریع تر و شاداب تر و بدون هیچ گونه برش ، خرابی و یا هزینه های گزاف صورت جراحی ، به آن لیفت می دهد.

لیفتینگ خط خنده با نخ

جراحی زیبایی صورت جایگزین مناسب و کم تهاجمی برای آسانسورهای سنتی است که برای افرادی که علائم زودرس پیری را تجربه می کنند ، مانند افتادگی جزئی صورت طراحی شده است. این روش نوآوری آسانسور فقط در یک یا دو ساعت و اغلب بدون بیهوشی قابل انجام است. در طی جراحی زیبایی صورت ، جراح زیبایی از طریق برش های ریز ساخته شده در ناحیه مورد نظر ، موضوعات نازک را به صورت وارد می کند. این نخ ها به بافت پوست متصل شده و سپس به منظور بلند و صاف کردن صورت به عقب کشیده می شوند.

تقریباً بلافاصله ، مناطق تحت درمان با اندکی افزایش می یابند که باعث رفع خستگی و ظاهر جوانی به بیماران می شود. از آنجا که معمولاً بیماران در طول عمل کاملاً هوشیار هستند ، می توانند در حالی که جراح عمل می کند ، ظاهر بالابر نخ خود را تأیید کنند. هنگامی که نخ ها گره زده می شوند ، درون پوست خود پنهان می شوند و هر زخمی که منجر به نتیجه شود ، تقریباً نامرئی خواهد بود.

مراقبت بعد از لیفت با نخ

این عمل جراحی اصلی نیست - معمولاً در مطب پزشک تحت بیهوشی موضعی انجام می شود. بسته به نوع نخ مورد استفاده و آنچه را که می خواهید به دست آورید ، جزئیات رویه ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما آنها به طور کلی در این خطوط دنبال می شوند:

براساس آنچه که می خواهید با روش انجام شود ، پزشک از یک مداد یا نشانگر برای ترسیم محل پیش بینی شده رشته ها روی صورت استفاده می کند.

پوست ضد عفونی شده و سپس بی حسی موضعی تزریق شده برای بی حس کردن ناحیه اعمال می شود. ممکن است به تزریق های متعدد احتیاج داشته باشید.

یک سرنگ یا کانول سوزن بلند که در محل نگه داشته شده است ، در قسمت ورودی به پوست وارد می شود.

نخ به زیر خطوط از پیش تعیین شده زیر پوست هدایت می شود تا به نقطه انتهایی برسیم ، سپس سرنگ یا کانول جدا می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده