کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی Ú˜Ù„ فیلر صورت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ژل فیلر صورت

شنبه 26 مرداد 1398

پرکننده های صورت محصولاتی از قبیل کلاژن ، اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت هستند که با کاهش یا از بین بردن چین و چروک ، افزایش افسردگی های زخم ، تقویت لب ها و جایگزینی کاهش حجم بافت نرم از طریق تزریق صورت ، جوانسازی پوست صورت را انجام می دهند. با افزایش سن ، پوست ما در برابر چین و چروک و گزیدگی حساس تر می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب و سالها حرکت ماهیچه ها (لوزه زدن ، جویدن ، لبخند زدن) در تجزیه بافت پوست نقش دارد.

تزریق ژل فیلر

پرکننده های صورت ماده ای مصنوعی یا طبیعی هستند که به داخل خطوط ، چین خوردگی ها و بافت های صورت تزریق می شوند تا ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده و پرکاری صورت را که با افزایش سن کاهش می یابد ، بازگرداند. به این تزریق ها پرکننده های پوستی ، ایمپلنت های تزریقی ، پرکننده های چین و چروک و پرکننده های بافت نرم نیز گفته می شود. آنها برای پاک کردن خطوط لبخند ، ریزش گونه ها و لب ها و اصلاح جای زخم های آکنه استفاده می شوند.

اکثریت قریب به اتفاق پرکننده ها قابل جذب هستند. بنابراین ، آنها بسته به محصول و شخص ، نتایج موقت ارائه می دهند که از ماه ها تا چند سال طول می کشد. بعضی از پرکننده ها به صورت دائمی در بازار عرضه می شوند و می توانند تا چندین سال ادامه داشته باشند.

عوارض تزریق ژل لب

از ژل تزریقی پوست (اسید هیالورونیک) برای اصلاح لایه های پوستی متوسط تا شدید صورت ، مانند چین های بینی (لبخند) برای لانه گزینی پوستی در اواسط تا عمق استفاده می شود. از برای تقویت لب در بیماران بالای 21 سال نیز استفاده می شود. عوارض جانبی رایج شامل تورم ، قرمزی ، کبودی ، حساسیت ، خارش و درد در محل تزریق است.

دوز بستگی به منطقه تحت درمان و شدت چین و چروک یا چین بستگی دارد. ممکن است با سایر داروها در تعامل باشد. تمام داروها و مکمل های مورد استفاده را به پزشک خود بگویید. اگر باردار هستید ، مشورت کنید ، تصمیم بگیرید که باردار شوید یا قبل از استفاده از از شیر مادر تغذیه می کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

ممکن است در حین و بعد از تزریق ناراحتی ایجاد شود. با سوزن ریز مستقیماً به پوست تزریق می شود. محصولات حاوی لیدوکائین بی حس کننده موضعی برای کاهش احساس ناراحتی در هنگام تزریق هستند ، یا پزشک ممکن است قبل از تزریق اقدام به بی حس کردن محل کند. قبل از عمل باید در مورد این گزینه ها با پزشک خود صحبت کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

در 24 ساعت اول ، از:

ورزش سنگین

قرار گرفتن در معرض نور زیاد خورشید یا گرما

نوشیدنی های الکلی

قرار گرفتن در معرض هر یک از موارد فوق ممکن است منجر به قرمزی موقتی ، تورم و یا خارش در محل تزریق شود. در صورت بروز تورم ، یک بسته یخی را روی ناحیه متورم قرار دهید. از پزشک سؤال کنید که پس از انجام عمل مجدد می توانید صبر کنید تا آرایش مجدداً انجام شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده