کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی بوتاکس برای صورت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بوتاکس از نظر پزشکی برای معالجه برخی از شرایط عضلانی و از نظر زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها با فلج کردن موقت ماهیچه ها استفاده می شود. این ماده از یک نوروتوکسین به نام سم بوتولینوم ساخته شده است که توسط باکتری Clostridium botulinum تولید می شود.

تزریق بوتاکس

ما اغلب از مشتریانی که یا بوتاکس را برای ایجاد هیپرتیدروز آزمایش کرده اند و یا در آستانه دریافت روش کاهش عرق زیر بغل قبل از کشف پیراهن های ضد عرق ما هستند ، توصیفاتی را دریافت می کنیم.

برای برخی ، هزینه و خطرات احتمالی بوتاکس خیلی زیاد بود. دیگران که برای تزریق بوتاکس تصمیم به درمان هیپرهیدروز زیر بغل گرفتند ، تعریق جبرانی را تجربه کردند - تعریق بیش از حد در مناطق دیگر.

متأسفانه ، اطلاعات زیادی درباره موضوع بوتاکس برای هایپیریدروز وجود ندارد. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر ، ما اطلاعات مهمی را برای اطلاع از بوتاکس برای هایپیریدروز جمع آوری کرده ایم - از جمله هزینه تزریق ، مدت ماندگاری آنها ، چه بیمه ای شامل روال ، راه حل های جایگزین و موارد دیگر باشد.

بوتاکس زیر بغل

بوتاکس به عنوان یک روش تصویب FDA در سال 2004 به عنوان یک معالجه گسترده برای هایپرهیدروز زیر بغل (تعریق بیش از حد زیر بغل) شناخته شده است. برای تصفیه تعریق شدید زیر بغل ، بوتاکس با مسدود کردن ترشح ماده شیمیایی فعال کننده غدد عرق کار می کند. در طی این روش ، پزشکان (به طور معمول متخصص پوست) حدود 50 واحد بوتاکس را در هر زیر بغل تزریق می کنند. هر چه تعداد واحد تزریق بیشتری انجام شود ، اثر خشک شدن بیشتر طول می کشد.

بوتاکس مو

بوتاکس مو به عنوان یک درمان ضد پیری مو شناخته شده است. این حتی می تواند آسیب دیده ترین سر مو را به قفل های صاف و درخشان تبدیل کند. پس از شستشو و خشک کردن کامل موهای خود ، با یک درمان تهویه عمیق که عاری از مواد شیمیایی است ، دیرتر می شود. این موهای شما را با 100٪ مواد طبیعی شامل پروتئین ، ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و روغن ها تغذیه می کند. این درمان با آهن صاف به موهای شما بسته می شود. پس از آن ، شما موهای صاف ، آبرسانی و جوانسازی خواهید کرد.

یکی از اصلی ترین مزایای دریافت بوتاکس مو این است که موهای شما تا چند ماه بدون سر و صدا و کنترل می شوند. بنابراین ، مناسب برای کسانی که باید از رنگ آمیزی و استفاده مکرر از وسایل گرما ، با آب و هوای گرم و مرطوب یا موهای بیش از حد پردازش شوند.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

  • خونریزی پینپریک ملایم ، تورم خفیف یا کبودی.
  • برخی از حرکات در عضلات تحت درمان به مدت 1-2 هفته.
  • خطوط ماندگار "در حالت استراحت" در صورت ، زیرا بوتاکس فقط "خطوط حرکت" را نرم می کند.
  • برخی از بیماران متوجه می شوند که پس از کاهش چین و چروک در یک منطقه ، ممکن است چین و چروک در نواحی دیگر صورت آزاردهنده تر شود. اگر مایل هستید که در منطقه دیگری معالجه را در نظر بگیرید ، می توانید برای صحبت با پزشک خود با ما تماس بگیرید.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده