کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی مزوتراپی پوست بدن
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مزوتراپی یک روش درمانی عالی برای جوان سازی ، استحکام ، تن و لاغر کردن قسمت های مختلف بدن است. همچنین از این ماده برای کاهش سلولیت ، ترویج کاهش وزن ، درمان علائم کشش و پیری پوست و محکم تر شدن پوست های سفید استفاده می شود.

این درمان شامل تزریق یک کوکتل عصاره های طبیعی و همچنین اسیدهای آمینه ، دارویی و ویتامین ها به لایه های میانی پوست است. این کار برای ترویج گردش خون موضعی ، متابولیسم موضعی و از این رو منجر به از بین رفتن چربی موضعی ، استحکام پوست و کاهش قابل توجه سلولیت می شود.

مزوتراپی

از مزوتراپی می توان برای صورت و بدن و همچنین جوان سازی دست و گردن استفاده کرد. برخلاف لیپوساکشن ، مزوتراپی سلولیت را نیز درمان می کند. در حقیقت ، لیپوساکشن اغلب باعث می شود سلولیت موجود به دلیل تشکیل بیش از حد پوست پس از انجام عمل بدتر شود.

در مزوتراپی مستقیماً به نواحی سلولیت تزریق می شود و از این رو می توانیم در مناطقی که تحت درمان قرار می گیرند بسیار انتخاب شویم. نتیجه آن یکدست و صاف بودن پوست و کاهش چشمگیر سلولیت به طبیعی ترین روش است.

رسوبات چربی از بدن سرازیر می شوند و در مناطق دیگر ظاهر نمی شوند ، چیزی که اغلب پس از لیپوساکشن رخ می دهد. با مزوتراپی هیچ بستری ، بیهوشی عمومی وجود ندارد ، و در واقع هیچ خرابی وجود ندارد

روش مزوتراپی لاغری

فرمول ویژه ما که شامل تعدادی عصاره طبیعی ، اسیدهای آمینه ، دارویی و ویتامین ها است ، به صورت زیر پوست زیر پوست تزریق می شود. این محلول سلول ها را دوباره زنده می کند و این به نوبه خود باعث فعال تر شدن آنها می شود و باعث تولید بیشتر کلاژن و الاستین می شود.

در صورت تزریق در نواحی با مشکل در بدن ، فرمول ما با افزایش سرعت متابولیسم موضعی مانع از ذخیره سلول ها می شود و این به نوبه خود سلول های چربی موجود را تجزیه می کند. تزریقات بدن چربی و سلولیت موضعی مانند ران ها ، قسمت پایین ، دستگیره های عاشقانه ، چانه دوبل و سایر مناطق را که جیب های چربی دارند نشان می دهد.

بیماران می توانند در اواسط بیست سالگی درمان های ضد پیری مزوتراپی را شروع کنند تا از ایجاد چین و چروک جلوگیری شود. به منظور حفظ نتایج پس از یک چرخه کامل ، ما به مشتریان خود تقریباً دو درمان در سال توصیه می کنیم.

مزوتراپی لک صورت

هزاره ها با پیری متفاوت با نسل بومر بچه ای که پیش از این اتفاق افتاد ، هستند. این نسل خواهان رفع سریع آن است ، چه برای تزریق پیری و چه آرایش برای پنهان کردن آن. در جائیکه مادران ما پول خود را برای خرید کرم صورت پس انداز می کردند ، این نسل جوان درآمد خود را صرف مارک های مراقبت از پوست و محصولات درمانی می کنند که نتایج مشخصی را در یک بازه زمانی کوتاه ارائه می دهند. ما نسلی هستیم که دیروز همه چیز را می خواهیم ، پس چرا منتظر یک کرم هستیم؟ این بدان معنا نیست که ما در یک روال مراقبت از پوست سرمایه گذاری نمی کنیم. فقط این است که ما مایل به ارتقاء آن به نام پوست کامل هستیم.

مزوتراپی موی سر

هیچ چیز محدود نیست ، چه درمورد صورت باشد ، چه صورت پوستی ، بوتاکس یا صورت و لیزرهای سبک و لیزر. اما با درخشان بودن پوست صورت (به جای تثبیت چهره های اتو شده) ، تعداد بیشتری از افراد به سمت مزوتراپی روی می آورند ، درمانی که در آن یک کوکتل از مواد مغذی از طریق یک سوزن به پوست منتقل می شود و از آن حمایت می کند. چهره علیرغم درگیر شدن سوزن ها ، نسبت به بوتاکس و پرکننده ها احساس تهاجمی کمتری می کند و در حالی که آن دسته از خطوط رو به جلو و کمتر از لبه های بالش گیر مقابله می کنند ، این به کل زندگی زندگی بسیار مورد نیاز می دهد.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده