کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی آموزش لیزر موی زائد
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بعد از یک جلسه لیزر موهای زائد (مخصوصاً در مناطق حساس) طبیعی است که احساس گرما در ناحیه ، کمی شبیه به آفتاب سوختگی بسیار ملایم داشته باشید. همچنین ممکن است پوست به رنگ قرمز به نظر برسد و سطح اطراف فولیکول ممکن است افزایش یابد ، این عوارض طبیعی معمولاً بعد از هر جلسه 24-48 ساعت از بین می روند. توجه خواهید کرد که این عوارض جانبی بعد از چند جلسه اول که موهای این منطقه ضخیم و درشت هستند ، مشهود است. در طی دوره های درمانی ، موهای شما نازک تر و ظریف تر می شوند که باعث می شود این عوارض جانبی بعد از هر جلسه لیزر کمتر دیده شوند.

لیزر موهای زائد

من سالهاست که به خودم می گویم که آماده لیزر موهای زائد هستم. مطمئناً این امر می تواند گران و ناراحت کننده باشد و بسته به محدوده انتخاب ، مستلزم این است که یک شخص غریبه با صمیمی ترین قسمت های شما از خواب بلند شود. اما ، به عنوان کسی که اغلب واکس می زند و تراشیده می شود ، پایان دادن به ناراحتی ، زمان و موهای زاییده ای که من تجربه کردم باعث شده است که زیبایی مانترا خسته شده باشد ، به نظر می رسد که درد یک واقعیت ارزشمند است.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • لباس پنبه ای گشاد بپوشید

  • از تماس با پوست در ناحیه درمان خودداری کنید

  • 100٪ آلوئه ورا را فقط در ناحیه درمانی خود بمالید
  • از سالن ورزشی ، اتاق بخار ، سونا ، جکوزی ، استخر خودداری کنید

  • هنگام دوش گرفتن / استحمام آب را رطوبت / ولرم نگه دارید
  • از انجام هرگونه ورزش بدنی خودداری کنید

  • آرایش مواد معدنی را فقط بعد از تمام روش های رفع موهای زائد صورت انجام دهید

  • SPF50 + را در تمام مناطق درمانی که در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار دارند ، اعمال کنید و در صورت امکان مناطقی را بپوشانید

هزینه لیزر موهای زائد

من ابتدا با بدیهی ترین ناحیه شروع کردم - صورتم ، از جمله گونه هایم ، لب فوقانی ، چانه و گردن - اما چهار جلسه لیزر به مدت 8 سال ، هر کدام 125 پوند بزرگ دارند ، هر روز تقریباً دو پوند برای آن هزینه می کردم. برای نگه داشتن مو کنترل کنید.

با ناراحتی ، ناراحتی و عملا شکستن ، من این موضوع را با مدیر کلینیک مطرح کردم که مرا تشویق به نگه داشتن آن کرد و اینکه به زودی متوجه اختلاف می شوم. اما در جلسه هفتم ، مجبور شدم با ریش خانم پرمصرف مشاجره كنم و تراشیدن كافی نبود تا موهای زائد خود را كنترل كنم. بعد از آن من از نشان دادن صورتم خجالت کشیدم و بندرت از خانه خارج شدم. من حداقل یک ساعت را صرف چیدن چوب های من و پوشاندن سایه پنج ساعت ثابت خود با چند لایه کانسیلر ضخیم ، پایه و روکش کامل و پودر سنگین می کردم.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده