کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی نحوه تزریق بوتاکس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بوتاکس یک فرم خالص از سم بوتولینوم است که از باکتری ها به دست می آید. اگرچه در مقادیر بیشتر کشنده است ، مقدار کمی تنظیم شده بوتاکس که برای اصلاح چین و چروک ها داده شده است با خیال راحت برای ده ها سال استفاده شده است.

تزریق بوتاکس

بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی در عضلات محل تزریق ، کار می کند. هنگامی که آن سیگنال های عصبی قطع شود ، عضله مبتلا به طور موقت فلج یا یخ زده می شود. بدون حرکت این عضلات منتخب در صورت ، ممکن است چین و چروک خاصی نرم شود ، کاهش یابد یا حتی برداشته شود.

قیمت بوتاکس

با قضاوت از پیشانی های مسطح اکثر افراد هالیوود ، بوتاکس در بین افراد مشهور قرار دارد. در حالی که تصمیم خودم را گرفتم که خودم آن را بگیرم ، سعی کردم به طور اتفاقی آنرا در مکالمه در حلقه اجتماعی خودم مطرح کنم.

با انجام این کار ، من از تعجب یاد گرفتم که بسیاری از دوستان و آشنایان من قبلاً آن را داشتند. ظاهرا (حداقل در سن من و براکت مالی) واقعاً آن چیزی غیر معمول نیست.

اگرچه تزریق بوتاکس مطمئناً پرهزینه است ، اما هیچ جا در قلمرو قیمت گذاری جراحی پلاستیک یا حتی پرکننده های تزریقی مانند ژوویدرم یا ریسنال نیستند.

برای هر واحد حدود 10 تا 15 دلار ، انتظار دارید بین 8 تا 20 واحد یک درمان پیشانی بین 200 تا 300 دلار بپردازید. 260 دلار برای تزریق پیشانی و بین رگ هایم پرداخت کردم. گران ، بله ، اما اسکار-فرش قرمز گران نیست.

بوتاکس صورت

تزریق با بوتولینوم به بهترین وجه با چین و چروک یا چین و چروک پویا عمل می کند که پس از شکل گیری صورت های صورت مانند لبخند یا اخم ظاهر می شود. در مقابل ، چین و چروک استاتیک در حالی که صورت شما شل می شود باقی می ماند و با ترکیبی از سم بوتولینوم و پرکننده های پوستی بهتر درمان می شود. به عبارت دیگر ، ریتیدهای برگشت پذیر (ژارگون پزشکی برای ایجاد چین و چروک) به پرکننده نیز احتیاج دارند.

علاوه بر برخی از شیوه های زندگی خاص مانند جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب و ترک سیگار ، بسیاری از روش های غیر تهاجمی برای چین و چروک ها از جمله لیزر ، لایه برداری شیمیایی و تزریق سم بوتولینوم وجود دارد (فکر کنید بوتاکس یا دیسپورت).

انواع بوتاکس

بوتاکس فقط روی چین و چروک هایی که ناشی از حرکت عضلات هستند کار می کند. اینها به عنوان چین و چروک پویا شناخته می شوند و اغلب "خطوط بیان" نامیده می شوند.

رایج ترین چین و چروک های پویا که بوتاکس می تواند درمان کند ، خطوط روی صورت فوقانی است ، مانند "11" بین مرور ، خطوط افقی روی پیشانی ، و پای کلاغ دور چشم. این خطوط در اثر لبخند زدن ، اخم کردن ، لوزه زدن و سایر حالت های صورت ایجاد می شوند.

بوتاکس روی خطوط و چین و چروکهای ظریف ناشی از ضربان یا از بین رفتن پلک زدن در صورت کار نخواهد کرد. اینها به عنوان چین و چروک استاتیک شناخته می شوند. چین و چروک های استاتیک شامل خطوطی در گونه ها ، گردن و نواحی جوز می باشد.

بوتاکس یک درمان دائمی نیست. برای ادامه اثرات کاهش دهنده چین و چروک درمان های مکرر ضروری است. بیشتر افراد دریافتند که اثر آرامش بخش ماهیچه ای بوتاکس 3 تا 4 ماه طول می کشد.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده