کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی روش تزریق بوتاکس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

شاید در تبلیغات ، وبلاگها و مجلات مشهور به شایعات مشهور درباره تزریق خوانده باشید یا در مورد آن از دوستان خود شنیده باشید. اما تصورات غلط زیادی در مورد درمان بوتاکس و نحوه استفاده از آن وجود دارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس از زمان تصویب FDA در سال 2002 توسط ایالات متحده در دسترس است. دقیقاً همان بوتاکس تزریق شده برای اهداف پزشکی (مانند اسپاسم عضلانی کنترل نشده) اولین بار توسط FDA تأیید شد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس برای سه هدف اصلی استفاده می شود: کنترل اسپاسم ماهیچه ها ، تعریق شدید زیر بغل و بهبود زیبایی. در این مقاله ما بر روی سومین مصرف متمرکز شده ایم ، با محصولی به نام تزریق بوتاکس ، که حاوی سم بوتولینوم نوع A (ماده مؤثر) ، آلبومین انسانی (پروتئین موجود در پلاسمای خون انسان) و کلرید سدیم است.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس برای صاف کردن موقتی "خطوط اخم" استفاده می شود ، این خطوط بین ابروهای شما هستند که می توانند شما را خسته ، ناراضی یا عصبانی جلوه دهند. فقط برای این کاربرد و فقط در این زمینه تأیید شده توسط FDA است. با این حال ، اغلب از برچسب خارج استفاده می شودبرای خطوط پیشانی افقی ، پای کلاغ ، خطوط ماریتنت در گوشه های دهان و خطوط سیگاری در اطراف لب ها.

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس را با پرکننده های تزریقی اشتباه نکنید. پرکننده های پوستی به صورت متفاوتی عمل می کنند ، بافت ها را به هم می ریزند به طوری که خطوط و چین و چروکها کاهش یافته یا از بین می روند

بوتاکس خط اخم ابرو

یک چین و چروک در پوست به طور معمول عمود بر عضله منقبض شده مستقر در زیر آن تشکیل می شود. به عنوان مثال ، عضله پیشانی یک عضله عمودی است و هنگامی که منقبض می شود (مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می برید) ، خطوط تشکیل شده (چین و چروک) افقی خواهد بود. به همین ترتیب ، دو عضله که وظیفه خطوط اخم را بر عهده دارند ، اندکی به صورت افقی بین ابروها قرار می گیرند ، بنابراین هنگام انقباض ، خطوط اخم به صورت عمودی ظاهر می شوند.

تزریق بوتاکس برای خط خنده

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل درد در محل تزریق ، عفونت ، التهاب ، تورم ، قرمزی ، خونریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده یک واکنش آلرژیک باشد. علائم آلرژی دیگر عبارتند از: خارش ، خس خس ، آسم ، بثورات جوش ، قرمز جوش ، سرگیجه و ضعف. در صورت بروز مشکلات تنفسی یا احساس ضعف یا سرگیجه سریعاً به پزشک خود بگویید. همچنین خشکی دهان ، خستگی ، سردرد و گردن گزارش شده است.

ممکن است درباره عوارض جانبی دیگری نیز شنیده باشید ، مانند بی حسی ، افتادگی پلک ها ، اسپاسم عضلات یا پیچ خوردگی و مهاجرت ماده. دلهره بودن به عنوان فقدان احساس جسمی در واقع با بوتاکس مشکلی ندارد ، زیرا بوتاکس بیهوشی نیست. تهی بودن به دلیل عدم توانایی در حرکت دادن عضله برای برخی از افراد مسئله ای است.

تزریق بوتاکس بینی

پزشکان مخالف هستند که کدام یک از عوامل فوق مهمترین هستند ، بنابراین سوال از پزشک خود سوال خوبی است. در هر صورت ، توصیه نمی شود بیشتر از هر سه ماه یک بار تزریق در همان محل تزریق (مانند پاهای کلاغ) انجام شود. همانطور که با تزریق هرگونه دارویی ، سیستم ایمنی بدن شما می تواند آنتی بادی را بر روی دارو ایجاد کند ، که این دارو را کم اثر تر می کند یا احتمالاً باعث ایجاد آلرژی به دارو می شود. هرچه بیشتر دارو تزریق شود یا مقدار بیشتری از آن تزریق شود ، احتمال ایجاد این آنتی بادی ها در برابر دارو بیشتر است.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده