کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی روش تزریق Ú˜Ù„
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

روش تزریق ژل

سه شنبه 22 مرداد 1398

امروزه روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارد که افراد زیادی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی خود از آن ها استفاده می کنند، استفاده از فیلر یکی از انواع این روش هاست از آن جایی که چین و چروک بر اثر کاهش چربی در پوست افراد ایجاد می شود تزریق فیلر به عنوان پر کننده در پوست سبب از بین رفتن این چروک ها خواهد شد. با تزریق بهترین ژل فیلر در صورت افراد علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی می توان باعث پر شدن چانه، خط خنده و یا چاله های ایجاد شده بر اثر زخم و جوش شد.

تزریق ژل فیلر

برای هر فردی داشتن چهره ای زیبا و دلنشین می تواند مشخصه ای مهمی در ارتباط با دیگران باشد، در میان برای بر طرف نمودن ضعف های چهره می توان از تزریق ژل فیلر به صورت استفاده نمود، افرادی که قصد دارند با تزریق ژل فیلر در گونه ، لب و یا دیگر نواحی صورت خود استفاده کنند تا با بهبود زیبای چهره خود از طریق ژل فیلر ، اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند و در برخورد با دیگران بدون استرس و مشکل باشند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع ژل فیلر های موجود در بازار آشنا سازیم تا بهترین انتخاب را بدون هیچ استرسی به همراه داشته باشد.

تزریق ژل طبیعی

ماندگاری ژل یکی از مهمترین ویژگی های ژل فیلر است. ژل هیالورونیک اسید به طور کلی چون از ماده ای طبیعی ساخته شده و جذب بدن می شود، ماندگاری خیلی بالایی ندارد. بنابراین مدتی پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید دوباره تزریق تکرار شود. ژل الانسه یکی از ماندگار ترین ژل های تزریقی است. این برند محصول کشور هلند است و 4 مدل دارد. ماندگاری ژل های الانسه بین 1 تا 4 سال می باشد که در میان سایر ژل ها قابل توجه است. برای تزریق ژل فیلر همواره باید نزد پزشک با تجربه و ماهر بروید تا از نتیجه کار راضی باشید. مقالات و ویدئو های زیادی در رابطه با آموزش تزریق ژل فیلر در سایت های مختلف موجود هستند که البته این مطالب بیشتر برای آشنایی افراد با تزریق ژل منتشر می شوند و نباید از آن ها برای یادگیری و اجرای تزریق فیلر استفاده کرد.

تزریق ژل به سینه

همانطور که میدانید این روزها از ژل فیلر علاوه بر از بین بردن چین و چروک صورت، در حجم دهی لب ها، لیفت ابروها و همچنین برطرف کردن گودی زیر چشم نیز استفاده می شود. با استفاده از این فیلرها می توان خط خنده را به میزان قابل توجهی کاهش داد و ظاهری زیباتر و جوان تر فراهم آورد. باید بدانید که اسید هیالورانیک اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فیلرها به حساب می آید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود اما به واسطه افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا کرده که در نتیجه منجر به بروز چین و چروک می شود. اما نکته اینجاست به دلیل افزایش علاقمندان به فیلرها و با توجه به حساسیت های پوستی که در برخی افراد ایجاد کرده توصیه می شود حتما در ابتدا نسبت به انواع فیلرها اطلاعات جامعی بدست آورده و سپس به سراغ استفاده از آن بروید.

تزریق ژل

تزریق ژل در لب درد چندانی ندارد، خصوصا اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد. در هر حال، میزان اذیت شدن بیمار به تکنیک پزشک در تزریق بستگی دارد. توصیه می شود خانم ها در دوران قاعدگی و یا یک هفته قبل از آن، تزریق ژل لب را انجام ندهند. زیرا حساسیت آن ها به درد افزایش می یابد. نتیجه تزریق ژل ژوویدرم در لب بلافاصبه قابل مشاهده است که البته با مقداری ورم همراه است که طبیعی ست. معمولا ورم بعد از تزریق بین 12 تا 48 ساعت رفع می شود اما ممکن است تا 3 روز نیز باقی بماند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده