کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی دستگاه های تنفسی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

قدرت تنفس از حیاتی ترین علائم زنده ماندن هر فرد می باشد که در جریان دم و باز دم باید تداخلی ایجاد نشود، امروز برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند و به دنبال شرایط و راهکارهای مناسبی می باشند تا برای بهبود درمان خود از آن استفاده نمایند، می توان در این بین دستگاه اکسیژن ساز و نبولایزر را معرفی نمود که هر یک از این دستگاه ها موجب راحتی تنفس و جریان هوای تمیز را برای بیمار فراهم می سازد، در ادامه به معرفی هر دو دستگاه می پردازیم.

نبولایزر

دستگاه نبولایزر به وسیله یک ماسک پلاستیکی یا لوله ای که در دهان بیمار قرار می گیرد، به فرد بیمار کمک می کند تا اکسیژن ذخیره شده در دستگاه به راحتی در مجرای بینی و دهان او قرار گرفته تا مشکل تنفسی برای فرد بیمار رخ ندهد و بتواند به راحتی عمب تنفس را انجام دهد. حالت کلی تمامی دستگاه های نبولایزر یکی می باشد و در برخی از نبولایزر ها امکانات جانبی بیشتری در کنار دستگاه قرار می گیرد تا وجه تمایزی با دیگر دستگاه ها پیدا کند.

نبولایزر امرن مدل NE-C900 یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه ها برای بیماران تنفسی ست. این نبولایزر دارای کمپرسوری با دوام است که خروجی بالایی دارد. همچنین این دستگاه دارای کیتی منحصر به فرد و قابل تفکیک است.

اکسیژن ساز

یک دستگاه اکسیژن ساز به کمک کمپرس کردن هوای محیط موجب می شود تا اکسیژن به قدر کافی در محیط پخش شده و نیاز ریه افراد به اکسیژن سالم را برطرف می کند، اغلب در محیط افراد ما میزان نیتروژن بر اکسیژن بیش از پیش است و باید برای داشتن روحیه مناسب و قدرت تفکر اکسیژن مورد نیاز بدن تامین شود، دستگاه اکسیژن ساز دارای ویژگی منحصربفردی می باشد که اولین ویژگی آن قابلیت حمل و جابجایی دستگاه می باشد، اغلب دستگاه های اکسیژن ساز حدود 90 درصد اکسیژن مورد نیاز را در محیط فراهم می سازد و باید همواره به سیستم فیلتراسیون این دستگاه توجه نمود تا با تعویض به موقع آن از خطرات احتمالی برای بیماران جلوگیری نماییم.

اکسیژن ساز یوول مدل 8F-5AW یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های اکسیژن ساز موجود در بازار است و 5 لیتر اکسیژن در دقیقه تولید می کند. این دستگاه اکسیژن ساز مجهز به خروجی نبولایزر است و در منازل و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده