کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی روش مزوتراپی پوست
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

این روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به پوست شما استفاده می کند تا آن را محکم و جوان سازی کند. این روش برای اولین بار در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور برای کمک به تسکین درد ناشی از شرایط پزشکی اختراع شد. با این حال ، بعداً ، از آن در پوست آرایشی و بهداشتی برای از بین بردن چربی (اغلب به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن) استفاده شده است.

مزوتراپی

اصطلاح مزو به معنای میانه است. این روش درمانی مزوتراپی نامیده می شود زیرا از سوزن های ریز برای تزریق تزریق به لایه میانی پوست استفاده می شود. تمام ایده این درمان ، درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف است که باعث ایجاد آسیب به پوست می شود

مزوتراپی اغلب برای پرداختن به طیف گسترده ای از مشکلات پوستی مانند:

  • رنگدانه
  • سفت شدن پوست
  • کاهش سلولیت خطوط و چین و چروک
  • برداشتن چربی از صورت ، بازوها ، ران ها ، معده ، باسن و پاها
  • آلوپسی

مزایای مختلفی برای این روش وجود دارد.

مزوتراپی پوست

هر چیزی که مربوط به جانشینی سوزن ها به صورت / بدن / پوست سر باشد / شما آن را نامگذاری می کنید ، نباید به راحتی مورد توجه قرار گیرد - به عنوان خبرهای اخیر مبنی بر راه‌اندازی ، بوتاکس و خدمات پرکننده پوستی در فروشگاه تأکید دارد. تزریقی روشهای پزشکی است نه درمانهای زیبایی ساده ، با عوارض جانبی احتمالی کوتاه مدت ، خطرات و محدودیتهای درازمدت در سلامتی ، و همین مورد برای مزوتراپی نیز وجود دارد. علیرغم اینکه روش تزریق پوست در سالن های خیابانی و سایر محل های قابل سؤال وجود دارد ، شما نمی خواهید هر گونه تام دیک یا هری با یک کوکتل بدون مجوز در سرنگ خود به شما بیایند. مزوتراپی باید توسط پزشک یا پرستار دارای مجوز زیبایی در یک کلینیک معتبر انجام شود (بررسی را بررسی کنید و با شورای مشترک پزشکان زیبایی یا انجمن مزوتراپی انگلیس مشورت کنید). بخش اول ایمنی ، در اینجا مواردی است که مزوتراپی می تواند برای پوست ، مو و پوست سر انجام دهد ، و اینکه چرا این یک سوز آهسته لطیف است تا یک درمان فوری دگرگون کننده (هیچ چیز بدی).

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

  1. این روش شامل تزریق سطحی ناچیز اسید هیالورونیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) است که به تغذیه و جوان سازی ، تقویت فعالیت سلول و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.
  2. پس از یک دوره تزریق مزوتراپی ، پوست شما هیدراته ، درخشان ، تابناک و محکم تر به نظر می رسد.
  3. برای موثرترین مزوتراپی ، یک دوره 4-6 درمانی در فواصل 2-4 هفته توصیه می شود
  4. ممکن است بعد از درمان برخی از تورم سطحی و علائم علائم سوزن کوچک مشاهده شود که در طی 24-48 ساعت برطرف می شود. این ممکن است کمی در اطراف ناحیه چشم طول بکشد ، بنابراین ممکن است مشتری نیاز به کمی ریکاوری داشته باشد.

مزوتراپی غبغب

مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست است که با هدف کاهش نقاط مشکل در صورت و بدن انجام می شود. از روش درمانی مزوتراپی می توان برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین برای نگرانی های رایج مانند ریزش مو استفاده کرد. درمان مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) است. این با تقویت تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان سازی می کند و متابولیسم پوست شما را تحریک می کند. با استفاده از مزوتراپی برای بیش از 10 سال در کلینیک پوست و لیزر برنده جایزه معتبر ، مشتریان ما توصیف کرده اند که پوست شما بعد از یک دوره تزریق مزوتراپی به نظر می رسد "لامپ ، هیدراته ، درخشنده ، درخشان و محکم تر

منبع : کلینیک زیبایی روژا

تظرات ارسال شده