کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی انواع سرنگ
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

انواع سرنگ

يکشنبه 16 تير 1398

امروزه با توجه به پیشرفت علم در عرصه ی پزشکی انواع مختلفی از سرنگ و سوزن در بازار وجود دارد که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند، سرنگ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصرف خاصی استفاده می شوند. تمامی این سرنگ ها و سوزن ها بر اساس استاندارهای جهانی و ملی ساخته می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. در ادامه ی مطلب به درباره ی سرنگ های لوئرلاک که به صورت پنج و سه سی سی به فروش می رسند و انواع کارتریج های 12 و 36 سوزنه خواهیم پرداخت.

انواع سرنگ

کارتریج میکرونیدلینگ ۳۶ سوزنه آبی

کارتریج میکرونیدلینگ بر روی انواع دستگاه ی میکرونیدل قابل استفاده می باشد و به دو صورت 36 و 12 سوزنه در بازار به فروش می رسد. این کارتریج ها از سوزن های بسیار ظریف و نازکی تشکیل شده اند. کارتریج ها به صورت کامل بهداشتی همراه با درپوش محافظ به مصرف کنندگان ارائه می شود. سوزن های کارتریج میکرونیدلینگ از جنس تیتانیوم بوده و به مدت 4 تا 6 بار قابل استفاده می باشند.

سرنگ ۵ سی سی لوئرلاک آوا

ساختار سرنگ 5 سی سی لوئرلاک آوا به گونه ای است که سوزن در هنگام تزریق به هیچ عنوان از سرنگ جدا نخواهد شد و به دلیل پیچ شدن آن به سر سرنگ امکان ریختن ماده وجود ندارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سرنگ ۵ سی سی ساختار سوزن های آن می باشد که به دلیل سیلیکونی بودن علاوه بر خاصیت ضد زنگ زدگی باعث کاهش درد در هنگام تزریق خواهد شد. سرنگ های لوئرلاک آوا یک بار مصرف هستند و بعد از تزریق باید دور انداخته شوند. یکی از مهم ترین موارد مصرف این سرنگ ها تزریق انسولین برای بیماران دیابتی می باشد.

میکروکانولا کره ای

میکروکانولا وسیله ای است که برای تزریق ژل فیلر به زیر پوست استفاده می شود تفاوت میکروکانولا با سوزن های معمولی گرد بودن سر آن ها می باشد. سوزن های میکروکانولا به دلیل داشتن سری های گرد میزان کبودی و خونریزی را به حداقل می رسانند و باعث می شوند شخص هنگام تزریق دردی را حس نکند. سوزن های میکروکانولا ساخت کشور کره بوده و در اندازه ی مختلف و برای تزریق در قسمت های مختلف بدن و صورت استفاده می شوند.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده