کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی درمان چین Ùˆ چروک صورت
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز دستگاه های زیبایی گوناگون با کارایی های مختلف وارد بازار شده اند این دستگاه ها می توانند مشکلات پوستی فرد مانند چین و چروک ها، لکه های پوستی و عواملی که بر اثر افزایش سن بر روی صورت فرد ایجاد شده اند را از بین برده و با جوانسازی پوست صورت فرد شادابی و زیبایی را به او بازگرداند. در ادامه ی مطلب به بررسی برخی از این محصولات زیبایی و نحوه ی کاربرد هر یک خواهیم پرداخت.

دستگاه زیبایی درما اف

بیوتی پن

این دستگاه دارای 5 قدرت مختلف است که می توان از کمترین درجه ی آن برای از بین بردن کک و مک و بیشترین درجه برای برداشتن خال استفاده کرد، استفاده از این دستگاه هیچ گونه دردی به همراه نخواهد داشت و نیازی به بی حسی ندارد. استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت.

دستگاه میکرودرم

استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند تا پوستی شفاف به دست آورید دستگاه میکرودرم هیچ گونه عوارضی ندارد. در این دستگاه نوعی از کریستال در تماس با سطح پوست قرار گرفته و باعث تراشیده شدن لایه های سطحی پوست فرد می شود به طور کلی از دستگاه میکرودرم می توان برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و کم عمق پوست استفاده کرد.

دستگاه درما اف

اتوی صورت یا التراسونیک نام دیگر دستگاه درما اف می باشد این دستگاه برای افزایش جریان گردش خون، از بین بردن چروک های سطحی پوست، درمان افتادگی پوست و از بین بردن لکه های پوستی استفاده می شود. به عبارت دیگر این روش مناسب ترین راه برای جوانسازی پوست می باشد که بهترین جایگزین داروهای شیمیایی و عمل های جراحی می باشد.

دستگاه هیدرودرمی

از دستگاه هیدرودرمی برای قسمت های مختلف صورت و مو می توان استفاده کرد این دستگاه زیبایی با تولید فولیکول های مو می تواند باعث رشد مجدد موها و با افزایش کلاژن پوست سبب رفع چین و چروک، پف کردگی چشم ها، تیرگی دور چشم و لکه های پوستی فرد شود، استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و فرد هنگام استفاده هیچ گونه دردی احساس نخواهد کرد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده