کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی کوکتل مزوتراپی توسکانی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

یکی از جدیدترین روش های درمانی تزریقی که نیازی به عمل جراحی ندارد و فرد با انجام آن هیچ گونه دردی احساس نمی کند روش مزوتراپی می باشد افراد با استفاده از دستگاه مزوتراپی می توانند مواد معدنی و ویتامین های از دست رفته ی بدن خود را که در پی آن سبب ایجاد مشکلاتی مانند ریزش شدید مو، طاسی سکه ای در آقایان و بانوان و افتادگی و چین و چروک صورت می شود را درمان کنند. دستگاه مزوتراپی از سوزن های زیاد و بسیار نازکی تشکیل شده است که با استفاده از این سوزن ها و تزریق مواد معدنی، ویتامین و آمینو اسیدهای فراوان به پوست سر موجب جبران مواد از دست رفته ی بدن می شود. در صورت احساس درد پزشک می تواند از بی حسی های موضعی استفاده کند.

کوکتل مزوتراپی توسکانی

با افزایش سن پوست صورت افراد دچار چین و چروک و افتادگی خواهد شد و این موجب نگرانی بسیاری از افراد می شود مزوتراپی پرومو ایتالیا می تواند با بهبود کلاژن سازی و تامین ویتامین های از دست رفته ی بدن به بهبود چین و چروک های سطحی و کم عمق و نیز لکه های پوستی که بر اثر عوامل گوناگون در صورت فرد ایجاد شده است ونیز درمان جای جوش بپردازد.

مزوتراپی درماهیل

اگر به دنبال راهی برای از بین بردن چروک و خطوط سطحی روی پوست صورت خود هستنید می توانید از کوکتل مزوتراپی پرومو ایتالیا استفاده کنید این محلول ساخت کشور ایتالیا می باشد و با ترکیب منحصر به فرد خود می تواند باعث از بین رفتن علائم پیری در پوست صورت شما و جوانسازی پوست شود.

مزوتراپی اکسپشن

اگر پوست صورتتان دچار افتادگی و یا شلی شده است می تواند با روش مزوتراپی ولودرم سبب بهبود این افتادگی شوید علاوه بر این محلول مزوتراپی ولودرم برای رفع چربی های اضافی پوست صورت مفید می باشد و با افزایش رطوبت پوست باعث جوانسازی صورت فرد می شود.

مزوتراپی فیوژن

این محلول ساخت کشور اسپانیا بوده و برای از بین بردن انواع لکه های پوستی که گاها بر اثر افزایش سن بر روی پوست افراد پدید می آید بسیار موثر می باشد علاوه بر این محلول ولودرم با تحریک سلول های پوستی و افزایش کلاژن پوست می تواند چین و چروک های صورت شخص را به طور کامل از بین ببرد و در جوانسازی فرد تاثیر زیادی داشته باشد. استفاده از این کوکتل مزوتراپی ولودرم برای رفع خطوط و ترک های پوستی که در بدن افراد ایجاد شده است موثر می باشد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تظرات ارسال شده